23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Bilka støtter små fødevareproducenter

Bilka investerer stort i markedsføring af dansk fødevareinnovation. Tjener ikke selv penge på det.

Små fødevareproducenter får gratis adgang til Bilkas 18 hypermarkeder over hele landet - og en stor markedsføringskampagne i ryggen, skriver Århus Onsdag Vest.

I Bilka i Tilst kan kunderne komme ind og møde mange af de små producenter torsdag d. 21. april, hvor der desuden vil bliver uddelt smagsprøver.

- Vi kommer ikke selv til at tjene på initiativet, men vi giver vores kunder en oplevelse, og vi hjælper mad-innovatørerne med at få prøvet deres idéer af overfor en stor gruppe forbrugere. Hvem ved, i fremtiden kan netop deres produkt blive en af vores mest succesfulde varer. Så det her er en investering i fremtiden, både for os og de små producenter, siger Bilka-direktør Mark Nielsen om initiativet.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.14|